Tuesday, April 20, 2010

Väljavõte Sille päevikust

Sept. 20 - Käisime Tartu rattamaratoni turvamas. Siin on nii ilus. Metsad ja mäed. Ei suuda ära oodata aega mil saan neid lumistena näha.

Okt. 18 - XDream - Eesti on ikka kõige ilusam koht kogu maailmas. Lehtedel võib näha kõikvõimalikke värvide kombinatsioone punaste ja oranžide varjunditega. See siin peab olema paradiis. Tõesti, ilus.

Nov. 11 - Isadepäev. Käisime jalutamas. Loodan, et varsti tuleb lund. Saab suusatama minna. Varsti on Tartu Maraton. Saab turvama minna.

Dets. 2 - Öösel sadas lund. Ärgates avastasin, et kõik on valge vaibaga kaetud. Kõik näeb välja nagu postkaardil. Läksime välja ja puhastasime trepi ning garaažitee. Mängisime lumesõda (mina võitsin). Kui lumesahk mööda sõitis, pidime garaažitee uuesti puhastama. Milline ilus koht.

Dets. 12 - Öösel sadas veel lund. Lumesahk ummistas jälle väljapääsu garaažist. Mulle meeldib siin.

Dets. 19 - Veel lund. Ei saanud garaažist välja, ei saanud tööle. Siin on ilus, aga see kühveldamine hakkab ära tüütama.

Dets. 22 - Veel seda valget jama. Mul on villid kätel ja selg on ka haige. Mulle tundub, et lumesahk peidab end senikaua nurga taga kuni ma oma kühveldamise lõpetan. Lollpea.

Dets. 27 - Veel valget pahna läinud öösel! Olen kolm päeva toas kükitanud, välja arvatud lumekühveldamine garaažiteel peale lumesaha möödasõitu. Ei saa kuhugi minna, kuna auto jääb lumme kinni ja pealekauba on vastikult külm. Ilmatark ennustas, et veel kuni 30cm lund võib täna öösel sadada. Kas teate mitu labidatäit on 30cm lund?!

Dets. 28 - See jobu ilmatark eksis! Sadas hoopis terve meeter paska! Selline kogus ei sula kindlasti enne suve.

No comments:

Post a Comment